BlogRankers.com

Den unge Perssons lidanden

Detta är inte en think tank - det är ett mentalt akvarium.

Min bilder
Namn:
Plats: Uppsala

2005-12-02

Karaktärsbrott

Med anledning av pingstpastor Åke Greens frikännande i Högsta Domstolen publicerades i förrgår en insändare i boulevardpressen, Metro, skriven av en jur stud någonstans i landet. Denna vansinniga människa var inte bara besviken utan även dum i huvudet. Detta föranledde ett visst mått av raseri i den unge Persson som inte kunde behärska och raskt knåpade ihop ett svar till unge bängskallen. Som om detta inte vore nog grund för själslig smärta och bestraffning blev den även publicerad i gårdagens Metro. Allt detta är väldigt ovärdigt och jag bör be mig själv om ursäkt, men i och med att jag igår försökte avkräva mig en ursäkt blir det inget med den saken. Obstinata krav skall icke belönas utan vidare.