BlogRankers.com

Den unge Perssons lidanden

Detta är inte en think tank - det är ett mentalt akvarium.

Min bilder
Namn:
Plats: Uppsala

2005-10-14

Tack till 3

Jag vill använda detta mediala utrymme till att tacka min mobiloperatör 3 för det skräp till telefon de behagade lura på mig för drygt ett år sedan. Aldrig har jag varit så tacksam för så lite. Inledningsvis fungerade iaf skräpet men med tiden har det lilla skräpet utvecklats till ett litet skräphelvete. Laddningen är inte av denna värld. Det tar uppemot en kvart (i bästa fall) att hitta en position där skräpet behagar ladda upp batteriet och gud nåde dig om du rör skräpet minsta lilla under tiden, då blir den tjruig och vill inte vara med längre.

Jag vill inte ha ett skräp med känslomässiga störningar. Jag vill ha en telefon som fungerar när jag vill och inte ett deprimerat skräp som är så folkskyggt att den tappar bort all mottagning när någon ringer till skräpet. Skräpet är inte riktigt i kontakt med sina inre kraftdjur men inte heller sina yttre energifält. Skräpets är till exempel sällan medvetet om existensen av sitt kronchakra eller som vi människor kallar det, mottagningen. Skräpet kan ibland få för sig att det vore kul att låtsas som om det inte hade något kronchakra alls.

Skräpet är dessutom så antisocialt att det inte får några kamrater. Det är inte för att kamraterna inte finns utan för att skräpet är kompatibel med några kamrater ö.h.t. Istället får skräpet sitte hemma och göra ingenting. Skräpet tycker om att låtsas att skräpet är en trophy wife som inte behöver göra något annat än att ligga still och att vara dyr i drift.

Skräpet ska vara väldigt glad för att det kom med ett XBOX! Annars hade skräpet hunnit hela vägen till skräphimlen vid det här laget!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Alltså, genom att ge din lilla dyrgrip namnet "skräpet" blev det nästan ändå något gulligt över det hela. ("Ja kallar honom Dyngburken..") Kan dock inte säga hur mycket sympati jag kan uppbringa, att du ens gick på det från början...(lipar)

21:04  

Skicka en kommentar

<< Home