BlogRankers.com

Den unge Perssons lidanden

Detta är inte en think tank - det är ett mentalt akvarium.

Min bilder
Namn:
Plats: Uppsala

2005-12-07

Feeder

I enlighet med min övertygelse om att det enbart är bra att förfära människor har jag bestämt mig för att bli en feeder. Det kan också ses som ett beslut på grund av impopular demand. Dessvärre har jag inte ork att föda upp kvinnor tills dess de erhållit egen atmosfär, och jag har definitivt inget intresse av att sedan fotografera dem... Istället har jag raskt och enkelt sett till att den som känner för det numera kan tillgodogöra sig allt gott som strömmar ut från denna, västvärldens mest tongivande blogg, via Feeds. Feeds är alltså nördspråk och innebär ungefär att man kan mata in det här i ett program och sen får man upp allt jag skriver i det programmet och slipper det pinsamma obehaget att ha adresen hit i listan över senast besökta webbsidor. Om inte annat blir det iaf mer plats åt porradresser i era listor. Era äckel...

Länkarna som behövs för detta finns längst ner i länklistan i menyn till vänster. Om du har lärt dig höger och vänster är det ca 80% sannolikhet att det är samma håll som din penis lutar åt i erigerat tillstånd.

Jag har fixat dels med en XML-variant som generöst nog tillhandahålls av Blogspot själva och dels med en RSS-variant som jag fick lägga ner energi på själv. Det var inte uppskattat... Om det är någon som inte förstår hur man ska göra för att det här ska fungera kan jag förklara men jag slipper helst. Nörderier av det här slaget riskerar ständigt att förta den lilla gnutta livslust som alltjämt dväljs i min småfeta person. Viktigt är dock att man skaffar programmet som behövs. en så kallad feedreader. Jag har för mig att det finns ett sådant programm som heter just FeedReader och det var iaf gratis och välfungerande... Men det där är inte mitt problem längre...

Have fun my darlings!

2 Comments:

Blogger Joshua_Tree said...

Feeder, sure, men slutade du skriva sen?

14:08  
Anonymous Anonym said...

Jaha, nu har man gjort sig besväret att lägga namnet på en blogg på minnet, och så går dess skribent och får skrivkramp! Vad är min människa för människa?

16:52  

Skicka en kommentar

<< Home